Navigacija
UAB “Apastras”

Pajūrio regioninio parko direkcija

PASIENIEČIŲ KLUBO DOVANOS PASIEKĖ UKRAINĄ

Fotografija po šventų mišių kur buvo suteiktas  palaiminimas vykstantiems ir pašventinta visa parama.

Klubo nariai gali susipažinti su trumpu kelionės į Ukrainą aprašymu, kurį pateikė vienas iš dalyvių, Pasieniečių klubo valdybos narys Kazimieras Luneckas. (pridedama)

Daugiau fotografijų čia

Aleksandro Barausko 84-ųjų žūties metinių minėjimas

Pasieniečių bendruomenė puoselėdama tradicijas, birželio 14-ąją dalyvavo pirmosios sovietų okupacijos aukos - pasienio baro viršininko Aleksandro Barausko 84-ųjų žūties metinių minėjime.

Ankstų rytą prie Perlojos šventoriaus susitikę Pasieniečių klubo valdybos ir Varėnos būrio atstovai aplankė Aleksandro Barausko kapą - ant kapo padėjo baltų gėlių puokštę, uždegė žvakutes ir sukalbėjo poterius.

Po vizito Perlojos Respublikoje, Pasieniečių klubo atstovai su Varėnos būrio nariais aplankė paminklą žuvusiems už Lietuvos laisvę, kuris yra pačioje Senosios Varėnos širdyje - prie pagrindinės miestelio sankryžos - padėjome baltų gėlių puokštę ir uždegėme žvakutes.

Čia pat šv. Arkangelo Mykolo bažnyčioje, Senoje Varėnoje, šv. mišias už Aleksandro Barausko vėlę, už visus žuvusius ir mirusius pasieniečius aukojo kun. Pranciskus Čivilis. Mišių metu kūrinius atliko garsusis Policijos pučiamųjų orkestras.

Po šv. mišių A. Barausko atminimo pagerbimo ceremonija vyko jo žūties vietoje Ūtos kaime, Varėnos raj. Ceremonijos metu, susirinkusiems kalbėjo garbūs svečiai iš sostinės ir rajono, buvo apdovanoti tarnyboje pasižymėję pareigūnai.

Prie žūties vietą menančio obelisko, minėjimo dalyviai padėjo gėlių puokštes. Po oficialios dalies pasieniečių bendruomenė ir minėjimo svečiai bendravo ir skaniai valgė pasienietišką košę.

Daugiau fotografijų iš renginio čia

Gintautas Miškinis
Varėnos būrio vadas
PASIENIEČIŲ KLUBO DOVANA UKRAINAI

Birželio 9 d. Ignalinos Švč.Mergelės Marijos Gimimo bažnyčioje buvo aukojamos šv.Mišios už labdarą ir aukas Ukrainai teikiančius piliečius ir organizacijas.

Visuotiniame Pasieniečių klubo narių susirinkime buvo nuspręsta kovojančiai Ukrainai iš klubo lėšų nupirkti universalų droną.

Šv. Mišių metu, nupirktą ir pašventintą universalų droną, klubo prezidentas Valentinas Novikovas perdavė labdarą į Ukrainą pastoviai vežančiam klubo valdybos nariui Kazimierui Luneckui.
Po šv. Mišių įvyko susitikimas su ukrainiečių pabėgėlių bendruomene Ignalinoje, buvome pavaišinti skaniais ukrainietiškais barščiais.
Sekmadieniniame renginyje dalyvavo Ignalinos rajono savivaldybės meras Laimutis Ragaišis, klubo nariai iš Ignalinos ir Visagino būrių.
Daugiau fotografijų iš renginio čia

Pasieniečių klubo prezidentas
Valentinas Novikovas
"Mano diena nuolat pildoma..." /Giedrė/

Šie Giedrės dainos žodžiai šiuo metu dažnai sukasi mano mintyse. Labai artimi. Taip, vakarykštė diena - buvo net perpildyta įspūdžiais.🤗
Prieš kelias savaites "pakutenau" padus savo žygeivių kompanijai, kuri dėl įvairiausių savų reikalų, rūpesčių buvo nustojusi žygiuoti kartu. Bet, mano pačios nuostabai, atsišaukė žygiuotojai į mano pasiūlytą tradicinį žygį "Pasieniečių keliais" Medininkuose. Ėmėme organizuotis. O jau tada ir pati išsigandau savo "drąsos" - mūsų laukė 21 km, kai mano šių metų rekordai tik 12 - 14 km. Dvigubai tiek...🙈 Bet trauktis nebebuvo kur. Juolab, kad mano žygeivių kompanija irgi ne pačios geriausios "sportinės" formos...😃 Tai mane guodė. Žinojau, kad jei ką - galėsime atsitraukti tuomet, jei taps nebepakeliama žygiuoti. Na ir kas be ko - išriedėjome į kitą Lietuvėlės pakraštį. Visi sutarėme, kad jei ką - pasuojame, kai tik kam nors iš mūsų to prireiks.🤞
Ar to prireikė? Neee! Vakar "sužygiavome" visus 24 km! Tiek rodė telefono programėlė. Bet įspūdingiausia buvo tai, kad mūsų žygeivių "kuratorius", kuris niekada nežygiuodavo kartu su mumis, o "dirbdavo" labiau vairuotoju, fotografuotoju, siurprizų darytoju, vakar nusprendęs simboliškai mus palydėti į tolimą žygį, besišnekučiuojant nukulniavo 7 km. 😃 Na, atgal grįžti kaip ir nebėra prasmės - nusprendė. Ir ką. Turi savo pirmąjį žygį "Pasieniečių keliais"! ✨️✨️✨️
Žinoma, skaudėjo mums viskas, kas tik begali skaudėti. Po žygio atrodėme it robotai, savo eisenomis linksmindami visus sutiktuosius savame "robotų" kelyje...😃 Bet tai tik fizinis skausmas. Jis ryt - poryt praeis.🤞 Širdyje labai gera. Puiki kompanija, kvepianti Lietuvos gamta, net baisulinga liūtis ties Vilniumi, o jau įvažiuojant į Klaipėdą - Čiurlioniškas saulėlydis.🥰 Esu laiminga.🤗
Nors vakar vieni kitiems jau padėkojome už TĄ laiką kartu, tačiau noriu dar parašyti - kurkime kartu tokius prisiminimus. Lai jie nuolat pildosi mūsų dienose! ❤️
2024 05 25, Medininkai

Daugiau fotografijų iš žygio žiūrėkite čia

Daiva Benetytė
Klaipėdos būrio narė
Renginiai, sveikinimai

Pirmadienį, gegužės 20 d., Pasieniečių klubo valdybos ir Vilniaus būrio nariai dalyvavo renginiuose, skirtuose Steigiamojo Seimo susirinkimo ir Respublikos dienai. Ta proga Seimo Vitražo galerijoje buvo pristatyta paroda „PIRMAS TARP LYGIŲ: Lietuvos Respublikos Seimo Pirmininkai“. Vėliau vyko apskritojo stalo diskusija  „PRIMUS INTER PARES: Lietuvos Respublikos Seimo Pirmininko vaidmens raida“.

Prieš prasidedant renginiui, Seimo Kanceliarijos Parlamentarizmo istorinės atminties skyriaus vedėjos Angonitos Rupšytės iniciatyva buvo pasveikintas 75-metį švenčiantis brigados generolas Česlovas Jezerskas. Ta proga Klubo prezidentas Valentinas Novikovas įteikė jubiliatui klubo atminimo ženklą „Pasieniečių klubui 20 metų“. Gerbiamą gnerolą sveikino ir kiti klubo valdybos bei Vilniaus būrio nariai, kitų nevyriausybinių organizacijų atstovai.

Č. Jezerskas nuo 1990 m. gegužės dirbo Krašto apsaugos departamente, tapo vienu pirmųjų Lietuvos kariuomenės organizatorių. Buvo Lietuvos Respublikos karinės formuotės – karinio techninio sporto klubo – viršininkas. 1991 m. sausio-rugpjūčio mėn. – LR Aukščiausiosios Tarybos gynimo štabo narys. Vienas Motorizuotosios pėstininkų brigados „Geležinis vilkas“ įkūrėjų, 1992-1995 m. jos vadas, pirmasis ėjęs šias pareigas.